نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3345
-
الف
+

آشنایی با اشتراک کنندگان مسابقه «نواهنگ» (گروه دوم)

در این گزارش با گروه دوم مسابقه خوانندگی «نواهنگ» شبکه آی فیلم2 بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، اولین قسمت از مسابقه خوانندگی «نواهنگ» امروز پنجشنبه 5 حمل(فروردین) ساعت 09:00 شام به وقت تهران و کابل و 09:30 شام به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود. همچنین دومین قسمت از این رقابت جذاب و دیدنی، فردا جمعه 6 حمل(فروردین) در همان ساعت از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

این برنامه تلویزیونی قرار است پنجشنبه و جمعه هر هفته به نشر برسد که در هر برنامه 4 اشتراک کننده در قالب یک گروه به رقابت می پردازند.

«هادی کریمی» گرداننده مسابقه «نواهنگ» است و داوران این رقابت جذاب، «امیر تاجیک» آوازخوان مطرح ایرانی و «مهرداد هویدا» آوازخوان و آهنگساز سرشناس و داکتر «محمدرضا چراغعلی» از تنظیم کننده های مطرح موسیقی ایران می باشند.

لازم به ذکر است یکی از داوران حاضر در بخش ارزیابی، از آوازخوان های مهاجر افغانستانی آقای «عارف جعفری» هستند که از لحاظ افغانستانی بودن موسیقی؛ شرکت کنندگان را ارزیابی می کنند.

در ادامه با گروه دوم مسابقه که در دومین قسمت از این برنامه، فردا جمعه 6 حمل(فروردین) با یکدیگر رقابت می کنند، آشنا می شوید:

«ظریف نبی زاده»

ظریف نبی زاده زاده 1374 ولایت پروان است. وی موسیقی را از 7 سال پیش آغاز کرده است. با این حال در هیچ کورسی اشتراک نکرده و موسیقی را با استعداد خود پیش می برد.

وی از یک سال پیش به طور حرفوی وارد عرصه موسیقی شده و به آهنگ های محلی تمایل دارد.

لازم به ذکر است کد رای دهی ظریف نبی زاده در مسابقه نواهنگ، 105 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظر سنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«حامد نوروزی»

حامد نوروزی زاده ولایت هرات است و از 7 سالگی وارد عرصه موسیقی شده است. وی موسیقی را نزد «جواد نوروزی» پدر خود آموخته و سبک غزل کار می کند، همچنین در تلاش است تا آلبوم های خود را هرچه زودتر روانه بازار کند. 

لازم به ذکر است کد رای دهی حامد نوروزی در مسابقه نواهنگ، 106 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظر سنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«علی خوشبین»

علی خوشبین زاده 1374 است، 8 سال است که در عرصه موسیقی فعالیت دارد و به سبک غزل و محلی علاقه مندی دارد. وی موسیقی را نزد «نجیم نوابی» آموخته است.

لازم به ذکر است کد رای دهی علی خوشبین در مسابقه نواهنگ، 107 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظر سنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«رضا حسین رحیمی»

رضا حسین رحیمی، زاده 1373 از ولایت غزنی است. وی فارغ التحصیل لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی است و نوازندگی گیتار را به مدت دوسال به صورت کاملا خودآموز آغاز کرده که در این راه پیشرفت بسیاری داشته است.

لازم به ذکر است کد رای دهی رضا حسین رحیمی در مسابقه نواهنگ، 108 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند با استفاده از این کد به وی رای ارسال نمایند.

علاقه مندان به هر یک از اشتراک کنندگان مسابقه نواهنگ، برای شرکت در نظر سنجی از دو طریق می توانند آرای خود را ارسال نمایند.

1- ارسال کد رای دهی به شماره های شبکه آی فیلم2 به شرح زیر:

از ایران به شماره 3000097

از افغانستان به شماره 0787449899

از دیگر کشورها به شماره 0093787449899

2- از طریق اپلیکیشن آی فیلم 2:

با نصب اپلیکیشن آی فیلم ۲ در گوشی موبایل تان، شما امکان شرکت در نظرسنجی مسابقه نواهنگ، تماشای قسمت های نشر شده این برنامه و دنبال کردن اخبار و حواشی این رقابت جذاب و دیدنی را خواهید داشت.

آسان ترین راه نصب این برنامه موبایلی ارسال کد ۱ به صورت SMS به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ از ایران و ارسال کد ۱ به شماره واتساپ ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ از افغانستان و دیگر کشورها می باشد.

همچنین برای نصب این اپلیکیشن می توانید از طریق لینک های دانلود اپلیکیشن اندروید و ios که در وبسایت ما به آدرس Fa2.ifilmtv.com قرار داده شده، اقدام نموده و پس از دانلود و نصب برنامه از بخش نظرسنجی نواهنگ به اشتراک کننده مورد علاقه تان رای ارسال نمایید.

همچنین این امکان برای علاقه مندان وجود دارد که از طریق برنامه بازار و سیب اپ، اپلیکیشن آی فیلم 2 را جستجو نموده و نصب نمایید.

این برنامه تلویزیونی قرار است پنجشنبه و جمعه هر هفته از شبکه آی فیلم 2 به نشر برسد که در هر برنامه چهار اشتراک کننده در قالب یک گروه به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید:

با گروه اول مسابقه «نواهنگ» بیشتر آشنا شوید

مسابقه خوانندگی «نواهنگ» در نوروز 1400 روی آنتن شبکه آی فیلم 2

تیزر مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» رونمایی شد

ع ا/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر